piątek, 12 lutego 2016

SERNICZKI Z PATELNI

Nigdy bym nie pomyślała, że w ciągu jednego dnia można tak bardzo stęsknić się za domem. Za rodziną, swoim łóżkiem i oczywiście kuchnią :) Właśnie dlatego przybija mnie powrót do szkoły - nauczyciele i czas nie pozwolą mi na codzienne dodawanie postów. Ale bez narzekania - mam jeszcze 3 dni, dobre i to. 
Dziś wstałam z ogromną ochotą na placuszki lub coś podobnego. Ale skoro w lodówce czekało na mnie całe opakowanie twarogu, to pomyślałam, że pogodzę jedno z drugim :)


Składniki (na ok. 10 sztuk):

  • 150g twarogu (u mnie chudy)
  • jajko
  • 2 łyżki mąki owsianej
  • łyżeczka otrąb (gryczane, owsiane, pszenne)
  • pół łyżeczki proszku do pieczenia
  • ulubione dodatki do podania
Twaróg należy rozkruszyć widelcem, dodać pozostałe składniki i wymieszać. 




Serniczki należy smażyć na rozgrzanej i lekko natłuszczonej patelni (teflonowa nie zdała egzaminu). Pierwszą partię smażyłam pod przykryciem, ale nie jest to raczej konieczne.










Podajemy z ulubionymi dodatkami - wybrałam jabłko, kaki, banana i masło orzechowe :) 
Najlepiej jeść je na ciepło. Mi niestety się to nie udało, ponieważ najpierw musiałam zaliczyć całą sesję zdjęciową, ale następnym razem będę zajadać cieplutkie. Smacznego! :) 







0 komentarze:

Prześlij komentarz