czwartek, 8 września 2016

OMLET JAGLANY

Najdłuższe wakacje mojego życia dobiegają powoli końca, a tu coraz mniej przyjemnych wydarzeń. Mam na myśli awarię laptopa, bo nie ma się co oszukiwać, bez niego jest jak bez ręki. Dlatego korzystając z nieobecności siostry, ukradkiem i w zupełnej tajemnicy dodaję post z jej komputera :D Mam dziś dla was banalnie prosty i szybki przepis na omlet jaglany, więc przechodzę do rzeczy :)

Składniki:
  • 50 g płatków jaglanych
  • 2 jajka
  • odrobina cynamonu










 Płatki jaglane mieszamy z cynamonem i zalewamy wrzątkiem, po czym odstawiamy na 10 minut. Następnie dodajemy do nich 2 jajka i całość dokładnie mieszamy. Masę wylewamy na rozgrzaną patelnię teflonową i smażymy na średnim ogniu ok. 1,5 minuty z każdej strony. Wybór dodatków zależy jak zawsze od was :) Ja uwielbiam omlety w formie takiej "mlecznej kanapki", więc pierwszą warstwę przełożyłam dżemem i masłem orzechowym, a drugą jogurtem greckim i owocami, mniam! :) 



Swoją nieobecność usprawiedliwiam awarią sprzętu i ciągłym zakuwaniem do teorii, na przemian z zajęciami praktycznymi oczywiście :/ Miłego dnia :)

3 komentarze:

  1. Jeszcze nie tak dawno miałam wrażenie, że te najdłuższe wakacje będą trwać wiecznie... No cóż jedziemy dalej :) Nie jadłam jeszcze płatków jaglanych w takim wydaniu. Powodzenia na studiach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny przepis. Uwielbiamy kaszę jaglaną na słodko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomijając fakt, że tu są płatki, a nie kasza ;>

      Płatków nigdy nie kupowałam, a i z samą kasza mam problem, bo nie potrafię jej przygotować. Albo inaczej - nie potrafię przygotować jej tak, żeby nie przeleciała przy odcedzaniu przez sito i nie doprowadziła mnie na skraj wytrzymałości nerwowej. Cóż, łatwo wyprowadzić mnie z równowagi, skoro nawet kaszy się to udaje ;)

      Usuń